Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

Aktuální trendy marketingové komunikace - načerpejte inspiraci od zkušených manažerů marketingu (Z PRAXE)

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Advanced
Level_advanced
Čas výuky: Čt: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00642784
Obchodní podmínky
Cena kurzu
8 990,- Kč bez DPH
10 878,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Course_seminar Course_exclusive

Poznejte, co v marketingové komunikaci opravdu funguje

Jaké trendy vládnou marketingové komunikaci? Co je pouze „in“ a co skutečně funguje? Poznejte na příkladech z praxe, co skutečně prodává, jak funguje efektivní on-line marketing a jak zaujmout uživatele sociálních sítí. Objevte tajemství úspěšného webu a efektivního direct mailingu a poznejte, jak se mění chování spotřebitelů a jak toho využít.

 

Cílová skupina

  • marketingovým manažerům
  • specialistům marketingu
  • majitelům malých a středních firem

 

Přínosy kurzu pro Vás

  • seznámíte se s nejaktuálnějšími trendy a technologiemi marketingové komunikace
  • na dobrých i špatných příkladech z praxe zjistíte, co dnes skutečně prodává
  • objevíte, v čem se změnilo chování spotřebitele, a poznáte nová a účinná řešení
  • zjistíte, jakou roli hrají emoce, originalita a otevřená komunikace
  • pochopíte, jak využít on-line marketing a jak zaujmout na sociálních sítích

 

Osnova kurzu

Pokud chcete uspět, musíte se umět odlišit

  • co je dnes jenom „trendy“ a z čeho bude opravdu „trend“
  • úspěchy největších značek, které (ne)lze opakovat
  • inspirace z úspěšných postupů a přístupů
  • proměna chování spotřebitele a vaše reakce na jeho změny
  • sázka na pravdivost a kvalitu se vyplácí
  • mnohosměrná komunikace – využití sítě informačních kanálů

Nové trendy a postupy pro účinný on-line marketing

  •  jak komunikovat v on-line prostředí
  • úspěšný a živý web jako podpora značky i prodeje
  • behaviorální přístup – cílové skupiny podle spotřebitelského chování
  • funkční direct mailová kampaň

Klasické komunikační nástroje v novém kabátu

  • současné trendy ve využití sociálních sítí
  • nové přístupy v brand marketingu a public relations
  • BTL komunikace – budování pozitivní zákaznické zkušenosti
Tento termín kurzu již nelze objednat.

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Advanced
Level_advanced
Čas výuky: Čt: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00642784
Obchodní podmínky
Cena kurzu
8 990,- Kč bez DPH
10 878,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Decor_right
Iko_up