Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

B2B marketing - poznejte komunikační strategie, které fungují v B2B segmentu (Z PRAXE)

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Advanced
Level_advanced
Čas výuky: Út: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00742786
Obchodní podmínky
Cena kurzu
8 990,- Kč bez DPH
10 878,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Course_seminar Course_exclusive

Úspěch záleží na kvalitě vztahů s klienty a na znalosti rozhodovacích procesů

Podnikání v B2B segmentu vyžaduje dobrou znalost klientů a specifickou komunikační strategii. Být připraven znamená budovat osobní vztahy se zákazníky a dobře znát rozhodovací procesy ve společnosti. Poznejte specifika B2B trhu a získejte klienty pro své aktivity. Naučte se využívat správné komunikační nástroje a marketingové strategie, které odpovídají potřebám B2B segmentu. 

 

Co vám seminář přinese?

  • pochopíte specifika B2B marketingu a jeho vliv na obchodní výsledky a konkurenceschopnosti
  • poznáte zvláštnosti nákupního chování v B2B segmentu
  • naučíte se zjišťovat potřeby klientů a přizpůsobit se jim
  • seznámíte se s různými nástroji B2B marketingu a s jejich použitím
  • poznáte osvědčené způsoby, jak účinně zvýšit povědomí o svém produktu a značce
  • dozvíte se, jak účinně komunikovat a upevňovat vztahy se zákazníky

 

Komu seminář doporučujeme?

  • marketingovým manažerům z B2B segmentu
  • sales manažerům
  • jednatelům malých a středních firem 

 

Program

Specifika B2B trhu

  • organizační struktura firem, které se zaměřují na B2B
  • výdaje na marketingové aktivity a jejich struktura
  • vliv B2B marketingu na obchodní výsledky
  • nákupní chování v B2B segmentu a co jej ovlivňuje (racionalita, potřeby firmy, role ve firmě)
  • segmentace trhu (sociodemograficky vs. podle potřeb a nákupního chování)
  • segmentace zákazníků (podle oborů, velikosti, potenciálu, kupní síly aj.)
  • Paretovo pravidlo – 20 % zákazníků generuje 80 % obratu
  • specifika přístupu k lidem na různých firemních pozicích (kdo o čem rozhoduje a jak přemýšlí)

B2B strategie pro vaši praxi

  • řízení a vyhodnocování kampaní v B2B
  • on-line marketing a automatizace procesů v komunikaci s klientem
  • kreativní budování značky
  • Contact Strategy Events (akce, prezentace, výstavy aj.)
  • content marketing a PR
Tento termín kurzu již nelze objednat.

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Advanced
Level_advanced
Čas výuky: Út: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00742786
Obchodní podmínky
Cena kurzu
8 990,- Kč bez DPH
10 878,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Decor_right
Iko_up