Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

10 triků superprodejců - techniky, se kterými získáte nové zákazníky

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Basic
Level_basic
Čas výuky: St-Čt: 09:00 - 16:00
Počet lekcí: 12 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00642893
Obchodní podmínky
Cena kurzu
5 990,- Kč bez DPH
7 248,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.

Osvojte si důležité návyky a dovednosti pro uzavření úspěšného obchodu

Dobré výsledky prodeje nejsou dílem náhody, ale důkladné přípravy. Začínáte s prodejem a chcete zjistit, co se od vás očekává? Jak jednat se zákazníky a jak zjistit, co potřebují? Chcete vědět, jaké nároky musíte splnit, abyste v roli prodejce obstáli? Přijďte se seznámit se všemi zákonitostmi úspěšného prodeje i s úskalími, která na vás čekají. Ukážeme vám, jak se připravit na prodejní rozhovor a jak komunikovat s různými typy zákazníků. Vyzkoušíte si efektivní techniky prodeje a nacvičíte si reakce na námitky, stížnosti a reklamace.

Cílová skupina

  • obchodní zástupci
  • manažeři prodeje
  • pracovníci klientských center

Přínosy kurzu pro Vás

  • poznáte všechny nároky role prodejce a ujasníte si, co vše se od vás očekává
  • zjistíte, jaké informace o zákaznících potřebujete, kde je najít a jak je využít při prodeji
  • naučíte se přesvědčivě prezentovat sami sebe i svou nabídku a získávat tak důvěru
  • projdete celým procesem prodejního rozhovoru a vyzkoušíte si efektivní techniky prodeje
  • osvojíte si důležité komunikační dovednosti pro úspěšné obchodní jednání
  • naučíte se citlivě a adekvátně reagovat na námitky, stížnosti i reklamace

Osnova kurzu

Štěstí přeje připraveným

  • základ úspěchu – osobnostní a motivační předpoklady prodejce
  • příprava na jednání – co musíte vědět předem?
  • míříme na trh – co obnáší důkladná znalost nabízeného produktu?

Poznejte svého zákazníka

  • zákazníci a jejich prostředí – jaké informace jsou důležité a jak je získat
  • typologie zákazníků – jak odhalit různé typy klientů a jak s nimi jednat
  • budování prodejní sítě – jak vyhledávat a oslovit zákazníky

Potřeby a motivace zákazníků

  • motivace ke koupi – klíčový faktor pro obchodní úspěch
  • zjišťování potřeb zákazníka a možností jejich naplnění

Druhy komunikace v obchodním jednání

  • verbální vs. nonverbální komunikace – síla slov, gest a mimiky
  • přesilové hry v nonverbální komunikaci – všímejte si detailů
  • jak dosáhnout cíle – volba vhodné taktiky

Prodejní rozhovor krok za krokem

  • zahájení – význam prvního dojmu, navození atmosféry a zjišťování potřeb
  • jádro rozhovoru – způsoby ovlivňování zákazníka, reakce na jeho obavy a řešení konfliktních situací
  • techniky zakončení – naučte se načasovat závěr a správně jej provést

Techniky zvládání námitek

  • typy námitek a způsoby jejich zpracování – vše je možné vyřešit
  • obnovení dialogu po námitce – neztrácejte ze zřetele svůj cíl
  • námitka, stížnost a reklamace – rozdíly mezi jejich řešením

Osnova

                                                                   

Tento termín kurzu již nelze objednat.

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Basic
Level_basic
Čas výuky: St-Čt: 09:00 - 16:00
Počet lekcí: 12 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00642893
Obchodní podmínky
Cena kurzu
5 990,- Kč bez DPH
7 248,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Decor_right
Iko_up