Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

E-mailujte, nespamujte a prodávejte - psaní efektivních newsletterů

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Út: 09:00 - 16:00
Počet lekcí: 6 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00744665
Obchodní podmínky
Cena kurzu
4 990,- Kč bez DPH
6 037,90 Kč s DPH

Pronikněte do oblasti e-mail marketingu a vytvářejte a rozesílejte účinná sdělení

Podle průzkumu Circle Research z roku 2012 považuje 42 % firem e-mail za nejefektivnější prodejní nástroj. V B2B je to dokonce 88 % firem. Potřebujete informovat o aktuální nabídce, zvýšit frekvenci nákupů u stávajících zákazníků a zlepšit povědomí o vaší značce? Chcete vylepšit svůj e-mail marketing a vytvářet profesionální newslettery? Naučte se pracovat s MailChimpem – moderním, propracovaným a snadno ovladatelným nástrojem pro e-mail marketing. Ukážeme vám, jak efektivně pracovat s databází a jak připravit zajímavý obsah i formu vašich sdělení. Znalosti využijete i při práci s jinými on-line nástroji pro tvorbu newsletterů.

Účastníci kurzu by měli mít základní znalosti webového prostředí a pojmů on-line marketingu (SEO, PPC či webová analytika).

 

Co vám kurz přinese?

  • prodiskutujete různé aspekty e-mail marketingu obecně i ve vztahu k vašemu oboru podnikání
  • naučíte se správně formulovat obsah newsletteru a dát mu atraktivní formu
  • poznáte, jak intuitivní může být zacílení, měření a vyhodnocení e-mailingu
  • v testovacím účtu si vyzkoušíte všechny nástroje on-line služby MailChimp, abyste ji mohli ihned začít používat
  • osvojíte si snadný způsob, jak navrhnout a napsat newsletter bez znalosti HTML
  • zvládnutí nástroje MailChimp vám umožní pracovat i s dalšími službami pro tvorbu newsletterů

 

Komu akci doporučujeme?

  • zakladatelům start-upů
  • bloggerům
  • provozovatelům e-shopů
  • majitelům a jednatelům malých firem

 

Program akce

MailChimp.com – proč s ním a jak na to

  • kdy a kde můžete využít bezplatnou on-line službu pro tvorbu newsletterů
  • MailChimp v praxi – výhody i nevýhody pro firmu
  • právní aspekty e-mail marketingu a jeho použití
  • základní struktura on-line služby – databáze, kampaně, statistiky a jejich vzájemná provázanost

Databáze a práce s daty

  • jak budovat novou databázi zákazníků
  • jak nahrát existující databázi, jak ji legalizovat
  • jaká data sbírat a jaká nikoliv
  • segmentace databází podle informací v nich obsažených a podle chování uživatelů

Vytvořte e-mail, který prodává

  • stanovení správných cílů – pojmenujte svá skutečná očekávání
  • základy copywritingu pro psaní newsletterů – jak vytvořit zajímavý obsah
  • práce se šablonami – dejte svým sdělením poutavou formu
  • použití drag-and-drop designéru newsletterů – atraktivní vzhled snadno a rychle

Vyhodnocování a optimalizace

  • jak rozumět statistikám – co znamenají jednotlivé metriky
  • průběžná optimalizace newsletterů a A/B testování
  • co dlouhodobě sledovat a vyhodnocovat
  • tipy z praxe – co se osvědčilo a čemu byste se měli vyhnout

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Út: 09:00 - 16:00
Počet lekcí: 6 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00744665
Obchodní podmínky
Cena kurzu
4 990,- Kč bez DPH
6 037,90 Kč s DPH
Decor_right
Iko_up