Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

Facebook a firemní komunikace - propagace výrobků a služeb na nejoblíbenější sociální síti

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Pá: 09:00 - 13:00
Počet lekcí: 4 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00742402
Obchodní podmínky
Cena kurzu
2 490,- Kč bez DPH
3 013,- Kč s DPH

Využijte potenciál firemní prezentace na Facebooku

Sociální sít Facebook v současné době umožňuje přímo oslovit širokou cílovou skupinu. Využijte plného potenciálu Facebooku tak, aby se stal efektivní součástí vašeho firemního marketingu. Naučte se vytvářet atraktivní obsah firemní facebookové stránky a efektivně komunikovat s jejími návštěvníky. Poznejte, jak měřit úspěšnost svých aktivit na Facebooku. Praktické rady a tipy zkušené lektorky ocení jak uživatelé, kteří teprve plánují vytvořit firemní profil, tak i správci již existujících firemních stránek.

 

Co vám kurz přinese?

  • seznámíte se s aktuálními trendy firemního marketingu na Facebooku
  • budete se umět orientovat v nástrojích, které Facebook nabízí
  • naučíte se vytvářet efektivní obsah, který osloví maximum uživatelů
  • naučíte se vytvořit placenou propagaci na Facebooku
  • pochopíte, jak úspěšně komunikovat s fanoušky
  • zkušená lektorka se s vámi podělí o řadu zkušeností z praxe

 

Komu kurz doporučujeme?

  • uživatelům, kteří chtějí začít propagovat výrobky a služby na Facebooku
  • správcům firemních profilů, kteří se chtějí dozvědět více tipů a triků
  • manažerům a jednatelům malých a středních firem
  • pracovníkům PR a marketingových oddělení

 

Program akce

Firemní prezentace na Facebooku

  • Facebook v České republice – novinky a aktuální statistiky
  • firemní facebooková stránka – jak se o ni správně starat, jak tvořit kvalitní obsah, nastavení stránky, příspěvky a jejich publikování, algoritmus zveřejňování příspěvků
  • nástroje Facebooku a jejich možnosti – reklamy, aplikace, pluginy, skupiny, události a další

Zásady úspěšné komunikace a měření efektivity

  • komunikace na sociální síti – proč a jak komunikovat, čeho se vyvarovat
  • Facebook a zaměstnanci, krizové situace
  • pravidla a omezení
  • měření úspěšnosti na Facebooku
  • váš firemní profil – konzultace a dotazy

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Pá: 09:00 - 13:00
Počet lekcí: 4 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00742402
Obchodní podmínky
Cena kurzu
2 490,- Kč bez DPH
3 013,- Kč s DPH
Decor_right
Iko_up