Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

Moderní nástroje interní komunikace v praxi (Z PRAXE)

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Advanced
Level_advanced
Čas výuky: St-Čt: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 14 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00642771
Obchodní podmínky
Cena kurzu
14 990,- Kč bez DPH
18 138,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Course_seminar Course_exclusive

Certifikováno

Cert_ies

Tento seminář je součástí cyklu Internal Communication Manager, který je certifikován u mezinárodní certifikační společnosti International Education Society.

Podmínkou získání certifikátu IES je absolvování všech akcí z cyklu a úspěšné vypracování samostatné závěrečné práce k vybranému tématu.


Poznejte výhody různých komunikačních nástrojů a možnosti jejich využití

V interní komunikaci máte k dispozici řadu efektivních nástrojů. Pro jakou situaci se konkrétní nástroj hodí a jak jej co nejlépe využít? Jaké jsou aktuální trendy? Přijďte získat zkušenosti od špičkových profesionálů a vyměňte si zkušenosti s kolegy na podobných pozicích. Naučte se, jak vybrat správný nástroj a jak na něj efektivně vynakládat finanční prostředky. Poznejte, jak s pomocí komunikačních nástrojů posilovat angažovanost zaměstnanců a vaši pozici dobrého zaměstnavatele.

 

Cílová skupina

  • PR manažerům a specialistům interní komunikace
  • HR manažerům
  • absolventům kurzu Internal Communications Manager – Vytvořte účinnou komunikační strategii

 

Přínosy kurzu pro Vás

  • získáte přehled o moderních komunikačních nástrojích a jejich využití v interní komunikaci
  • poznáte, jak do procesu interní komunikace aktivně zapojit zaměstnance
  • zjistíte, jak vám v interní komunikaci může pomoci agentura a jak si ji vybrat
  • dozvíte se, jak účinně posilovat angažovanost zaměstnanců a vaši značku zaměstnavatele
  • získáte mnoho užitečných doporučení a tipů od zkušených praktiků
  • vyměníte si zkušenosti s kolegy z jiných společností, navážete užitečné kontakty

 

Osnova kurzu

1. den

09:00–17:00

Optimální mix komunikačních nástrojů a jejich využití v praxi

  • obvyklé způsoby sdělování informací
  • výběr komunikačních nástrojů s ohledem na potřeby společnosti (audit interní komunikace)
  • klíčové osoby v komunikaci

Spolupráce s agenturou

  • poradenství v oblasti interní komunikace
  • zjištění vlastních očekávání
  • nastavení výběrového řízení

Intranet

  • vztah intranetu a ostatních nástrojů komunikace
  • role intranetu při zvyšování zaměstnanecké loajality
  • intranet jako nástroj k posilování Employer Brandu

Časopis

  • atraktivita tištěných médií v dnešní době
  • rozdíly mezi firemním časopisem pro klienty a zaměstnance
  • efektivní využívání lidských i finančních zdrojů při tvorbě interního časopisu

2. den

9:00–17:00

Interní eventy

  • poměr vynaložených nákladů a přínosů pro společnost
  • teambuilding, firemní večírky a konference
  • stírání hierarchických rozdílů při neoficiálních příležitostech

Elektronická komunikace

  • ICQ, Skype, MSN a možnosti, které tyto nástroje přinášejí
  • využití blogů v interní komunikaci (blog ředitele aj.)
  • využití sociálních sítí pro PR společnosti (MySpace, Facebook a LinkedIn)
  • video a interní televize

Další osvědčené nástroje

  • nástěnky, plakáty a prvky tzv. „nadlinkové“ komunikace
  • systém porad v rámci společnosti
  • aktivní zapojení zaměstnanců

Bariéry a problémy

  • načasování a způsob zveřejnění informace
  • interní šumy a „chodbové tamtamy“
  • účinné rady a tipy z praxe pro eliminaci negativních faktorů

 

 

Tento termín kurzu již nelze objednat.

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Advanced
Level_advanced
Čas výuky: St-Čt: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 14 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00642771
Obchodní podmínky
Cena kurzu
14 990,- Kč bez DPH
18 138,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Decor_right
Iko_up