Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

Inzerujte na Facebooku a Instagramu - reklamní kampaně na sociálních sítích

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Čt: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00642921
Obchodní podmínky
Cena kurzu
3 990,- Kč bez DPH
4 828,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Course_exclusive

Využijte inzertní systémy na sociálních sítích a najděte nové zákazníky on-line

Na Facebooku a Instagramu se pohybuje kolem 4,5 milionu Čechů. Inzertní systémy těchto sítí nabízejí řadu nástrojů a funkcí, které vám umožní úspěšně propagovat vaše produkty, služby, akce, weby či firemní facebookové stránky. Naučte se navrhovat, vytvářet a vyhodnocovat kampaně na Facebooku či Instagramu a seznamte se s rozsáhlými možnostmi zacílení reklamy na sociálních sítích. Poradíme vám, jak napsat dobrý inzerát, jak dlouhodobě dosahovat dobrého výkonu reklamních kampaní a jak jej měřit.

 

Co vám kurz přinese?

  • zjistíte, jak inzertní systémy na Facebooku a Instagramu fungují a co vám nabízejí
  • zvládnete základní i pokročilé nástroje pro zadávání reklamy na těchto sociálních sítích
  • naučíte se správně definovat cíle reklamních kampaní i měřit a vyhodnocovat jejich úspěšnost
  • získáte návod, jak napsat účinný text a jaký vizuál inzerátu zvolit
  • poznáte, jak testovat výkonnost reklam a jak ji dlouhodobě udržet na vysoké úrovni
  • seznámíte se s mnoha praktickými příklady i s nejčastějšími chybami

 

Komu kurz doporučujeme?

  • specialistům on-line marketingu
  • marketérům, kteří potřebují využívat on-line kanály
  • inzertním specialistům
  • majitelům a jednatelům malých firem

 

Program akce

Reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu

  • výhody a nevýhody
  • rozdíly oproti jiným platformám (Sklik, AdWords, YouTube)
  • základní parametry a struktura kampaní
  • rozdíly mezi Facebookem a Instagramem

Kolik to bude stát?

  • jak vzniká cena kampaní
  • co cenu ovlivňuje
  • platební modely

Reklamní formáty

  • formáty a jejich vhodnost pro různé cíle
  • kreativní využití formátů

Cíle kampaní a možnosti cílení

  • nastavení cíle – čeho chcete dosáhnout?
  • měření úspěšnosti kampaně na sociální síti
  • způsoby cílení na Facebooku a Instagramu
  • velikost cílové skupiny

Jak napsat dobrý inzerát

  • základy reklamního copywritingu – jak vytvořit text, který prodává
  • best practices – jaké typy inzerce mají potenciál zaujmout
  • příklady dobrých i špatných textů

Vyhodnocení, optimalizace a pokročilé nástroje

  • základní metriky vyhodnocení
  • dlouhodobá optimalizace výkonu kampaní
  • usnadnění a optimalizace rozsáhlých kampaní
Tento termín kurzu již nelze objednat.

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Čt: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00642921
Obchodní podmínky
Cena kurzu
3 990,- Kč bez DPH
4 828,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Decor_right
Iko_up