Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

Jak budovat značku zaměstnavatele - employer Branding a HR marketing

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Po: 09:00 - 16:00
Počet lekcí: 6 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00742760
Obchodní podmínky
Cena kurzu
3 990,- Kč bez DPH
4 828,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.

Objevte způsoby, jak přilákat talentované a angažované zaměstnance

Kvalitní uchazeči o práci požadují více než jen nabídku volné pozice. Zajímá vás, jak získat talentované kandidáty, kteří pro vás budou chtít pracovat? Objevte cestu budování značky atraktivního zaměstnavatele. Poznejte, na čem uchazečům záleží, jak s nimi komunikovat a co jim nabídnout. Naučte se definovat své poslání a představit firemní kulturu, vytvořte si ve své firmě strategii, která vám pomůže dělat efektivní a úspěšný HR marketing.

 

Co vám akce přinese?

  • objevíte, jaké výhody má pro firmu atraktivní značka zaměstnavatele
  • osvojíte si základy Empoyer Brandingu a poznáte, jak nastavit úspěšnou HR marketingovou strategii
  • zjistíte, co proces budování atraktivního zaměstnavatele obnáší a jak s ním začít
  • při praktických cvičeních budete formulovat poslání vaší společnosti, charakteristiky její firemní kultury i jedinečnou nabídku zaměstnavatele
  • příklady z praxe zahraničních i českých společností vám přinesou inspiraci, jak s kandidáty i zaměstnanci komunikovat

 

Komu akci doporučujeme?

  • HR manažerům
  • specialistům zodpovědným za nábor zaměstnanců a HR marketingovou komunikaci
  • ředitelům a majitelům firem, pro které je přitahování talentovaných lidí jednou z priorit

 

Program akce

Základní principy budování značky zaměstnavatele

  • východiska – proč budovat značku zaměstnavatele
  • pojmy Employer Branding a HR marketing
  • možné přínosy Employer Brandingu a HR marketingu pro firmu
  • co vše vytváří obraz značky zaměstnavatele a jaký je proces jejího budování

Praktická cvičení

  • formulace poslání společnosti
  • představení firemní kultury
  • vytvoření jedinečné nabídky zaměstnavatele

Budování značky v praxi

  • klíčová kontaktní místa – kde a jak firma může působit na kandidáty
  • obsah komunikace, který by neměl chybět
  • značkový zážitek aneb jak dosáhnout toho, aby vás uchazeči vnímali tak, jak si přejete
  • tvorba strategie pro komunikaci s kandidáty i zaměstnanci
  • příklady a případové studie úspěšně vedené HR marketingové komunikace
  • shrnutí a závěrečná diskuse
Tento termín kurzu již nelze objednat.

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Po: 09:00 - 16:00
Počet lekcí: 6 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00742760
Obchodní podmínky
Cena kurzu
3 990,- Kč bez DPH
4 828,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Decor_right
Iko_up