Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

Kreativní psaní ve firemní praxi - vytvářejte texty, které neminou cíl

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Advanced
Level_advanced
Čas výuky: Po: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00543357
Obchodní podmínky
Cena kurzu
5 990,- Kč bez DPH
7 248,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Course_exclusive

Kvalitní firemní texty jako základ úspěšné interní i externí komunikace

Máte na starosti přípravu newsletterů, směrnic, článků do firemního časopisu či reklamních textů? Ve firemní praxi je řada příležitostí, kde se může uplatnit kreativní psaní. Naučte se vytvářet texty, které vyvolají u cílové skupiny očekávané reakce. Pište texty, jež vás reprezentují, podporují vaši značku a pomáhají obchodu. Na tomto kurzu si vyzkoušíte tvorbu různých druhů písemností a získáte odbornou zpětnou vazbu k vlastním firemním textům.

 

Co vám kurz přinese?

  • získáte praktické rady, jak zlepšit svůj písemný projev
  • naučíte se, jak pomocí vhodně napsaného textu vyvolat u cílové skupiny požadovanou reakci
  • vyzkoušíte si tvorbu všech důležitých druhů textů a naučíte se využívat kreativitu
  • dozvíte se, jak do tvorby textů zapojit spolupracovníky
  • získáte zpětnou vazbu k vašemu písemnému projevu i praktické rady, jak jej zlepšit

 

Komu seminář doporučujeme?

  • HR pracovníkům, kteří připravují firemní směrnice, časopis nebo jiné texty pro zaměstnance

  • pracovníkům marketingu a webmasterům, kteří vytvářejí nebo upravují reklamní texty

  • pracovníkům PR, kteří píšou tiskové zprávy

  • zaměstnancům všech úrovní managementu, kteří chtějí zlepšit svůj písemný projev

  • jednatelům malých a středních firem

 

Program

Typy textů ve firemní praxi

  • interní a externí korespondence

  • tiskové zprávy, reklamní texty, prospekty a newslettery

  • intranet a firemní webové stránky

  • firemní časopis

Komunikace se zaměřením na cílovou skupinu

  • Koho chcete textem zasáhnout?

  • výběr vhodného obsahu

  • čím se liší různá média a jak působí

  • vytváření textů na míru

  • práce s texty účastníků – ukázky úprav textů

Od nápadu k textu

  • stanovení jádra výpovědi

  • obsah sdělení očima čtenáře

  • sdělování „tvrdých“ a „měkkých“ obsahů

  • Jaké reakce má text vyvolat?

Korporátní jazyk

  • pravidla vyplývající z firemních hodnot

  • volba a dodržování vhodného stylu

  • Jaké texty podpoří vaši značku?

  • práce s texty účastníků – zpětná vazba
Tento termín kurzu již nelze objednat.

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Advanced
Level_advanced
Čas výuky: Po: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00543357
Obchodní podmínky
Cena kurzu
5 990,- Kč bez DPH
7 248,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Decor_right
Iko_up