Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

Marketingové analýzy - získejte jistotu, že jdete v propagaci správným směrem

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Advanced
Level_advanced
Čas výuky: Pá: 09:00 - 16:00
Počet lekcí: 6 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00642392
Obchodní podmínky
Cena kurzu
3 490,- Kč bez DPH
4 223,- Kč s DPH

Odhalte slabé i silné stránky vašeho stávajícího marketingu a najděte nové nápady a inspiraci

Chcete vstoupit na trh s novým produktem nebo značkou? Nebo už na trhu jste, ale obchodní výsledky zatím neodpovídají vašim představám a očekáváním? Marketingové analýzy vám pomohou ujasnit si, které faktory jsou pro zákazníka a trh důležité a jak nejlépe nastavit positioning výrobku pro zajištění konkurenceschopnosti.

 

Co vám akce přinese?

  • osvojíte si správný postup při zpracování jednotlivých analýz, což vám ušetří čas a investice

  • ujasníte si, jaké informace o zákaznících, trhu a konkurenci potřebujete znát

  • uděláte si přehled o základních analytických a průzkumných metodách a naučíte se s nimi pracovat

  • zjištěné informace dokážete využít při sestavení marketingového plánu či podnikatelské strategie

  • dobře provedená analýza vám nabídne reálnou možnost k dosažení požadovaných výsledků

 

Komu akci doporučujeme?

  • pokročilejším marketingovým specialistům

  • podnikatelům, kteří chtějí uvést na trh nový produkt či službu

  • všem, kteří chtějí lépe zacílit své marketingové aktivity

 

Program akce

Externí analýzy

  • segmentace trhu

  • segmentace zákazníků

  • konkurence

  • distribuce

  • makroprostředí

Výzkum trhu

  • význam pro obchod a marketing

  • typy a druhy marketingového výzkumu

Interní analýzy

  • tržní pozice firmy

  • dosavadní marketingové činnosti

  • MIX 5P

SWOT analýza

  • celkové vyhodnocení příležitostí a rizik

Situační analýza

  • stav produktového portfolia – matice podíl/růst

Faktory ovlivňující činnost podniku

  • marketingový informační systém MIS

  • CRM systém

Praktické využití výsledků

  • při volbě marketingových/podnikatelských strategií


Termín výuky:
Úroveň kurzu: Advanced
Level_advanced
Čas výuky: Pá: 09:00 - 16:00
Počet lekcí: 6 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00642392
Obchodní podmínky
Cena kurzu
3 490,- Kč bez DPH
4 223,- Kč s DPH
Decor_right
Iko_up