Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

Marketingový controlling - jak měřit náklady na marketing a jejich návratnost

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Po: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00741929
Obchodní podmínky
Cena kurzu
4 290,- Kč bez DPH
5 191,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Course_exclusive

Využijte marketingový controlling pro optimalizaci svých nákladů

Dokážete určit, zda se vám náklady vynaložené na marketingové projekty vyplatí? Umíte obhájit rozpočet marketingové kampaně? Naučte se pohlížet na marketingové aktivity jako na tok financí a poznejte způsoby, jak měřit návratnost svých investic. Naučte se, jaké informační zdroje a metriky využít, abyste získali dokonalý přehled o investicích do marketingu i jejich dopadech. Marketingový controlling vám umožní optimalizovat náklady na marketing. Poznejte řadu příkladů z praxe a získejte návod, jak nastavit marketingový controlling ve svém podniku.

 

Komu kurz doporučujeme?

  • nefinančním manažerům na středních a top úrovních
  • marketérům a pracovníkům marketingových oddělení

 

Co vám kurz přinese?

  • pochopíte, proč a jak měřit náklady na marketingové projekty
  • zjistíte, jak pohlížet na marketingovou kampaň jako na finanční tok
  • poznáte řadu způsobů, jak měřit návratnost investic do marketingu
  • osvojíte si zásady a postupy pro optimalizaci nákladů na marketing
  • zjistíte, jak nastavit marketingový controlling ve vaší společnosti
  • seznámíte se s praktickými příklady marketingových metrik

 

Program akce

9:00–17:00

Základy marketingového controllingu

  • nástroje pro efektivní řízení návratnosti marketingových projektů
  • marketingové řízení
  • úlohy a obsahový rámec marketingového controllingu
  • strategický marketing vs. marketingový controlling

Měření marketingových nákladů a investovaného kapitálu

  • východiska pro marketingový controlling
  • informační zdroje: CRM (Customer relationship management), Data Mining
  • identifikace vynaložených marketingových nákladů: RFM (Recency, Frequency, Monetary), SOW (Share of Wallet), PCV (Past Customer Value)
  • prediktivní marketingové metriky CLV (Customer Life-time Value)

Marketingový controlling v praxi

  • praktické příklady marketingových metrik
  • marketingový vs. finanční controlling
  • návrh koncepce marketingového controllingu – případová studie
Tento termín kurzu již nelze objednat.

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Po: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00741929
Obchodní podmínky
Cena kurzu
4 290,- Kč bez DPH
5 191,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Decor_right
Iko_up