Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

Sociální sítě za den - firemní i osobní komunikace na sociálních sítích

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Čt: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00542414
Obchodní podmínky
Cena kurzu
4 290,- Kč bez DPH
5 191,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Course_exclusive

Naučte se efektivně využívat Facebook, Twitter, LinkedIn i další sociální média

Sociální sítě přinesly do firemní i osobní komunikace řadu nových možností. Naučte se plně využívat jejich potenciál. Vyzkoušejte nové kanály pro osobní i firemní komunikaci. Přijďte na jednodenní kurz, na kterém podrobně probereme všechny nástroje a možnosti Facebooku, uděláme z Twitteru vaší novou pravou ruku a nezapomeneme ani na LinkedIn, na kterém uděláme z vašich profilů hvězdy. Představíme si krásy i záludnosti dalších populárních sociálních sítí a naučíme se, jak měřit efektivitu komunikace na sociálních sítích. Kurz je vhodný jak pro začátečníky, tak pro pokročilé uživatele.

 

Co vám akce přinese?

  • Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ i další sociální sítě – vše efektivně během jediného dne
  • získáte souhrn nejdůležitějších informací pro efektivní budování značky, jména či osobního renomé na sociálních sítích
  • osvojíte si základy komunikace na sociálních sítích
  • poznáte výhody a nevýhody nejoblíbenějších sociálních médií a možnosti jejich využití
  • seznámíte se s nástroji měření úspěšnosti, cílů a výkonu
  • získáte praktická doporučení od zkušené specialistky včetně odpovědí na své dotazy

 

Komu akci doporučujeme?

  • začínajícím i pokročilým uživatelům, kteří chtějí propagovat výrobky, služby i sebe na sociálních sítích
  • správcům firemních profilů, kteří se chtějí dozvědět více tipů a triků
  • manažerům a jednatelům malých a středních firem
  • pracovníkům PR a marketingových oddělení

 

Program akce

9:00 –17:00

Facebook

  • Facebook a ČR, důležitá čísla
  • firemní stránka – jak se o ni správně starat, nastavení, novinky a změny
  • správa a optimalizace reklam na Facebooku
  • aplikace a pluginy – jak na ně a kdy se jim vyhnout
  • skupiny a události – jejich skryté možnosti
  • pravidla a omezení
  • měření úspěšnosti na Facebooku

Twitter

  • Twitter v ČR, aktuální situace
  • založení účtu
  • nastavení a příprava profilu
  • sledování a sledující – jak navazovat kontakt, kde hledat zajímavé účty
  • praktická práce s příspěvky, konverzací a soukromými zprávami
  • správa Twitteru z pohledu uživatele i firmy – efektivní komunikace
  • Twitter ve zpravodajství, twiplomacie a další oblasti twitterové komunikace
  • nástroje na pokročilejší práci s Twitterem – mobilní aplikace, desktopové aplikace a další

Další sociální sítě

  • Co jsou vlastně zač, proč jsou tu a proč jsou tak populární?
  • Google+ – jak se mu daří, kdo ho používá a je vhodný pro vás?
  • Fousquare, YouTube, Vimeo, Flickr, Picasa, Pinterest, Instagram a další – k čemu mohou být užitečné?

LinkedIn

  • osobní profil a jeho nastavení
  • kontakty a jejich správa
  • skupiny na LinkedIn
  • firemní profily
  • placené varianty a propagace
Tento termín kurzu již nelze objednat.

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Čt: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00542414
Obchodní podmínky
Cena kurzu
4 290,- Kč bez DPH
5 191,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Decor_right
Iko_up