Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

Visual Merchandising - aranžujte své zboží lépe než konkurence

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Út: 09:00 - 16:00
Počet lekcí: 6 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00742436
Obchodní podmínky
Cena kurzu
3 990,- Kč bez DPH
3 990,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.

Poznejte, čím se liší aranžérské umění od pouhého vrstvení zboží, a získejte pozornost zákazníků

Způsob vystavení zboží v místě prodeje je základem obchodního úspěchu. Naučit se dobře aranžovat je často efektivnější než investovat do nákladné reklamy či inzerce. Promyšlená prezentace zboží vás odliší od konkurence. Osvojte si pravidla aranžování od důkladné přípravy přes výběr zboží až po jeho umístění tak, abyste oslovili zákazníky a přiměli je k akci!

 

Co vám kurz přinese?

  • zjistíte, jak správným aranžováním zboží podpořit svůj obchodní úspěch
  • osvojíte si pravidla aranžování, která můžete hned využít v praxi
  • naučíte se definovat cíle a priority, pracovat s myšlenkou, záměrem a kompozicí
  • pochopíte, jakou roli v in-store komunikaci hraje zákazník a co očekává
  • veškerou teorii si procvičíte písemnou formou v řadě týmových cvičení
  • seznámíte se s dobrými i špatnými příklady z praxe a získáte rady pro vlastní podnikání
  • naučíte se srozumitelně komunikovat v místě prodeje

 

Komu kurz doporučujeme?

  • merchandiserům, aranžérům
  • specializovaným prodejcům v maloobchodním řetězci
  • malým a středním podnikatelům - maloobchodníkům
  • vedoucím prodejen
  • sortimentním manažerům, nákupčím
  • pracovníkům marketingu
  • všem, kteří chtějí rozvíjet své znalosti v oblasti vztahu marketing-prodej

 

Program akce

Vztah marketingu a prodeje

  • stručné představení marketingových činností a jejich vliv na prodej
  • prezentace zboží jako poslední článek maloobchodního procesu, který vyžaduje trh
  • pochopení vztahu marketing-prodej jako konkurenční výhoda
  • aktivní role zákazníka v procesu komunikace v místě prodeje

Visual merchandising

  • přehled a uplatnění marketingových nástrojů na prodejní ploše
  • efektivita jejich využití v praxi; rozdíly mezi FMCG a NON FMCG (strategie)
  • práce se zbožím v prostoru (plánování, cíle)
  • zásady uspořádání zboží v prodejně
  • podmínky pro uspořádání zboží
  • cross-merchandising                                   
  • P.O.S., P.O.P materiály
  • účinnost a nápady v praxi                          

 Startegie „in-store“ komunikace

  • jak na celkovou komunikaci prodejního místa
  • trendy merchandisingu (co chce zákazník – co chce prodejce)

Zásady aranžování

  • rovnováha kompozice, vzájemné vztahy a poměry mezi objekty
  • rozmístění zboží v prostoru (souměrné, nesouměrné, skupiny)
  • prezentační pozice (čelní, na výšku, na šířku, úhlopříčně, kombinace)
  • priority při výběru zboží (podstata nabídky), zlatý řez
  • psychologie barev (optické vnímání, kontrasty, kombinace, symboly)
  • fotografické ukázky z praxe - dobře/špatně (kompoziční schéma)

Metodika a strategie „in-store“ komunikace

  • důkladná příprava jako základ úspěchu
  • vize, cíle a jejich naplnění - koncepce, kompozice, práce se záměrem a myšlenkou
  • správný výběr zboží a systém jeho uspořádání
  • strategické postupy v celkové „in-store“ komunikaci v zájmu naplnění firemních cílů
  • plán „in-store“ komunikace v souladu s obchodními cíly
Tento termín kurzu již nelze objednat.

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Intermediate
Level_intermediate
Čas výuky: Út: 09:00 - 16:00
Počet lekcí: 6 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00742436
Obchodní podmínky
Cena kurzu
3 990,- Kč bez DPH
3 990,- Kč s DPH
Tento termín kurzu již nelze objednat.
Decor_right
Iko_up