Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

Nákup v praxi - pokročilé nástroje firemního nákupu (Z PRAXE)

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Advanced
Level_advanced
Čas výuky: Út: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00644745
Obchodní podmínky
Cena kurzu
9 990,- Kč bez DPH
12 087,90 Kč s DPH
Course_seminar Course_exclusive

Certifikováno

Cert_ies

Tento seminář je součástí cyklu Purchase Manager, který je certifikován u mezinárodní certifikační společnosti International Education Society.

Podmínkou získání certifikátu IES je absolvování všech akcí z cyklu a úspěšné vypracování samostatné závěrečné práce k vybranému tématu.


Objevte cesty, jak dosahovat úspor a zvýšit celkový výkon nákupu

Firemní nákup se často ocitá pod velkým tlakem. Jak splnit požadavky managementu na úspory a přitom zachovat kvalitu a plynulost dodávek materiálu, zboží a služeb? Využijte know-how zkušených lektorů z praxe a seznamte se s metodami a postupy, které vám pomohou vyhodnotit stávající stav a zavést účinná nápravná opatření. Poznáte pokročilé metodiky nákupu, jež vám v praxi umožní dosahovat nákupních úspěchů. Na praktických příkladech vám ukážeme, jak analyzovat dodavatele a komodity, jak správně nastavit parametry smluv a jak využít elektronických aukcí.

Seminář Nákup v praxi lze absolvovat za zvýhodněnou cenu v rámci cyklu Purchase Manager spolu s tréninkem Techniky vyjednávání pro nákupčí. Úspěšní absolventi celého cyklu získají mezinárodně uznávaný certifikát IES od International Educational Society.

 

Co vám seminář přinese?

  • na příkladech z praxe poznáte fungování pokročilých metodik nákupu
  • naučíte se objektivně posuzovat výkonnost a úroveň organizace firemního nákupu
  • poznáte, jak pracovat s podklady a daty a jak analyzovat stávající dodavatele a komodity
  • dozvíte se, jakým způsobem lze dodavatele „vychovávat“ a proč je to důležité
  • pochopíte, kdy a jak využít elektronické aukce pro dosažení co nejlepších výsledků
  • zjistíte, jak nastavovat parametry smluv, čemu se vyhnout a na co nezapomenout
  • získáte řadu osvědčených tipů z praxe jiných společností a vyměníte si zkušenosti s ostatními účastníky

 

Komu seminář doporučujeme?

  • nákupčím
  • pracovníkům v oblasti nákupu
  • sales manažerům
  • strategickým manažerům
  • finančním ředitelům

 

Program akce

Moderní nákupní organizace

  • globalizace jako šance – využití synergických efektů v centrálním nákupu
  • dobře řízený nákup – optimalizace operativních a strategických procesů
  • objektivní měření výkonnosti nákupního procesu

Nákupní marketing

  • hodnocení nových a stávajících dodavatelů – důležité ukazatele
  • zdroje pro snižování nákladů
  • teorie omezení (TOC) a její využití při řízení zásob

Osvědčené nástroje a metody v praxi nákupčího

  • týmové řešení úkolů – spolupráce napříč firmou
  • hledání a výběr dodavatelů a komunikace s nimi
  • e-sourcing – moderní metody v nákupu
  • elektronické aukce – výhody a možná úskalí

Vytváření a uzavírání smluv

  • typy smluv
  • kupní smlouva a smlouva o dílo – důležitá ustanovení a časté chyby
  • způsob uzavírání smluv a zajištění nároků – jak správně nastavit podmínky
  • porušení smluvních závazků – osvědčené cesty k řešení

Termín výuky:
Úroveň kurzu: Advanced
Level_advanced
Čas výuky: Út: 09:00 - 17:00
Počet lekcí: 7 × 60 minut
Místo konání: Pobočka Jindřišská - U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha
Kód termínu: BK00644745
Obchodní podmínky
Cena kurzu
9 990,- Kč bez DPH
12 087,90 Kč s DPH
Decor_right
Iko_up