Cz_flag Uk_flag Ru_flag
Decor_left

Manažer pobočkové sítě a klientských center

Zajímá Vás samostatná práce na dlouhodobých projektech a dokážete za ni nést zodpovědnost?  Rádi byste se zároveň realizovali ve vedení týmu a baví Vás komunikace s lidmi? Staňte se členem managementu největší vzdělávací společnosti v ČR a podílejte se spolu s námi na jejím rozvoji!

Náplň práce:

  • plánování  a následná realizace procesu otevření nových poboček společnosti v rámci ČR:
    • analýza trhu, průzkum konkurence atp.
    • vypracování business plánu na otevření nové pobočky
    • nastavení harmonogramu akcí pro otevření a rozjezd nové pobočky
    • koordinace spolupráce s ostatními odděleními společnosti
    • realizace otevření nové pobočky včetně zajištění prostor, spolupráce na personálním obsazení pobočky atd.
    • nastavování a sledování prodejních cílů a průběžné vyhodnocování ekonomických ukazatelů
  • vedení klientských center v Praze, Brně a popř. dalších pobočkách, zodpovědnost za strategii a výsledky prodeje kurzů pro veřejnost pod všemi brandy spol. EDUA Group
  • reportování vedení společnosti, komunikace s odděleními napříč. společností

 

Profil ideálního uchazeče/-ky:

  • otevřená komunikativní osobnost, schopná pracovat samostatně a přicházet s novými nápady
  • řidičský průkaz sk. B podmínkou
  • technická zdatnost – základní znalost oblasti IT (HW, SW…)
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • zkušenost s řízením projektů a / nebo vedením týmu
  • analytické myšení, ekonomické vzdělání výhodou
  • komunikativní AJ

 

Nabízíme:

- zajímavé finanční ohodnocení – cca 30 000 -40 000 Kč / měsíc
- firemní benefity  (mobilní telefon, notebook, vzdělávání v hodnotě cca 40 000 Kč/rok), sick day, flexibilní pracovní doba, stravenky)
- služební automobil k dispozici pro cestování po pobočkách
- zajímavou práci v mladém kolektivu, profesní rozvoj a získání zkušeností v prestižním oboru
- příjemné pracovní prostředí
- zázemí prosperující společnosti

V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na emailovou adresu: zamestnani@tutor.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Manažer/-ka pobočkové sítě a klientských center“.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

 

Odesláním své žádosti, v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. v platném znění, výslovně souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji společnosti EDUA Group s.r.o., U půjčovny 2, 110 00 Praha 1 výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na dobu 1 kalendářního roku od zaslání.

Decor_right
Iko_up