Co očekávat od kurzu
Příprava na lékařskou
fakultu
Využijte každý den na maximum! S Tutorem se připravíte na skvělou startovní pozici pro vysněnou práci nebo na úspěšné absolvování přijímaček na vysokou.

Kurzy se konají každý den od pondělí do čtvrtka v dopoledních hodinách na jedné z našich pražských poboček. Konec kurzu je plánován před termínem přijímacích zkoušek.
Na začátku kurzu
Pro přijetí do přípravných kurzů není třeba absolvovat žádné vstupní testování; jsme otevřeni každému zájemci o daný obor. Před první hodinou si napíšete vstupní test (ten obdržíte v elektronické podobě e-mailem), který s vámi potom lektor na prvním setkání rozebere. Vy i on zjistíte, jaké znalosti si z dosavadního studia přinášíte, na čem můžete stavět a na čem je třeba nejvíce zapracovat.
Kdy a kde kurzy probíhají
Kurzy se konají každý den od pondělí do čtvrtka v dopoledních hodinách na pobočce Karlínské náměstí. Konec kurzu je plánován před termínem přijímacích zkoušek.
Na začátku kurzu
Pro přijetí do přípravných kurzů není třeba absolvovat žádné vstupní testování; jsme otevřeni každému zájemci o daný obor. Před první hodinou si napíšete vstupní test (ten obdržíte v elektronické podobě e-mailem), který s vámi potom lektor na prvním setkání rozebere. Vy i on zjistíte, jaké znalosti si z dosavadního studia přinášíte, na čem můžete stavět a na čem je třeba nejvíce zapracovat.
V průběhu kurzu
V průběhu kurzu vždy předem víte, které okruhy se budou na kterém setkání probírat. V případě nenadálých událostí, jako je například nemoc lektora, vždy zajistíme příslušné suplování.
Harmonogram kurzů počítá s tím, že veškerá potřebná látka bude probrána do termínu přijímacích zkoušek.
V kurzech k přijímacím zkouškám se většinou vystřídají dva nebo tři lektoři. Chceme si být jisti, že vám pro každou oblast znalostí poskytneme vždy toho nejlepšího lektora a zkušeného odborníka.
Cílem kurzu je osvojit si znalosti ze všech okruhů na úrovni potřebné k úspěšnému zvládnutí přijímacích zkoušek na lékařské fakulty.
Výsledná úroveň studenta v jednotlivých okruzích:
Chemie
Biologie
Fyzika
Chemie
- Intenzivně zopakované SŠ učivo chemie (obecná, anorganická a organická chemie, biochemie, chemické výpočty)
- Schopnost propojovat jednotlivá chemická témata mezi sebou a s biologií i genetikou (v rozsahu požadovaném na lékařské fakulty v ČR)
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů chemie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na 2. a 3. LF
- Intenzivně zopakované SŠ učivo biologie (buňka, patogenní organismy, tkáně, organologie, genetika, ekologie, rostliny)
- Schopnost propojovat jednotlivá biologická témata mezi sebou
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů biologie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na LF
- Přesná znalost fyzikálních zákonů na úrovni střední školy, a to v matematickém (kvantitativním = rovnice) i fyzikálním (kvalitativním) znění
- Schopnost vytvořit matematickou rovnici z výchozího fyzikálního principu
- Schopnost vyřešit získanou matematickou rovnici
- Schopnost interpretovat získaný výsledek a jeho následná identifikace s výsledky ve vzorových testech LF (typicky převody jednotek apod.)
Biologie
- Intenzivně zopakované SŠ učivo chemie (obecná, anorganická a organická chemie, biochemie, chemické výpočty)
- Schopnost propojovat jednotlivá chemická témata mezi sebou a s biologií i genetikou (v rozsahu požadovaném na lékařské fakulty v ČR)
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů chemie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na 2. a 3. LF
- Intenzivně zopakované SŠ učivo biologie (buňka, patogenní organismy, tkáně, organologie, genetika, ekologie, rostliny)
- Schopnost propojovat jednotlivá biologická témata mezi sebou
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů biologie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na LF
- Přesná znalost fyzikálních zákonů na úrovni střední školy, a to v matematickém (kvantitativním = rovnice) i fyzikálním (kvalitativním) znění
- Schopnost vytvořit matematickou rovnici z výchozího fyzikálního principu
- Schopnost vyřešit získanou matematickou rovnici
- Schopnost interpretovat získaný výsledek a jeho následná identifikace s výsledky ve vzorových testech LF (typicky převody jednotek apod.)
Fyzika
- Intenzivně zopakované SŠ učivo chemie (obecná, anorganická a organická chemie, biochemie, chemické výpočty)
- Schopnost propojovat jednotlivá chemická témata mezi sebou a s biologií i genetikou (v rozsahu požadovaném na lékařské fakulty v ČR)
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů chemie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na 2. a 3. LF
- Intenzivně zopakované SŠ učivo biologie (buňka, patogenní organismy, tkáně, organologie, genetika, ekologie, rostliny)
- Schopnost propojovat jednotlivá biologická témata mezi sebou
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů biologie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na LF
- Přesná znalost fyzikálních zákonů na úrovni střední školy, a to v matematickém (kvantitativním = rovnice) i fyzikálním (kvalitativním) znění
- Schopnost vytvořit matematickou rovnici z výchozího fyzikálního principu
- Schopnost vyřešit získanou matematickou rovnici
- Schopnost interpretovat získaný výsledek a jeho následná identifikace s výsledky ve vzorových testech LF (typicky převody jednotek apod.)
Schopnost propojovat jednotlivá chemická témata mezi sebou a s biologií i genetikou (v rozsahu požadovaném na lékařské fakulty v ČR)
Dovednost v řešení jednotlivých typů testů chemie na lékařské fakulty
Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
Schopnost uspět u pohovoru na 2. a 3. LF
Intenzivně zopakované SŠ učivo biologie (buňka, patogenní organismy, tkáně, organologie, genetika, ekologie, rostliny)
Schopnost propojovat jednotlivá biologická témata mezi sebou
Dovednost v řešení jednotlivých typů testů biologie na lékařské fakulty
Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
Schopnost uspět u pohovoru na LF
Přesná znalost fyzikálních zákonů na úrovni střední školy, a to v matematickém (kvantitativním = rovnice) i fyzikálním (kvalitativním) znění
Schopnost vytvořit matematickou rovnici z výchozího fyzikálního principu
Schopnost vyřešit získanou matematickou rovnici
Schopnost interpretovat získaný výsledek a jeho následná identifikace s výsledky ve vzorových testech LF (typicky převody jednotek apod.)
Výsledná úroveň studenta v jednotlivých okruzích:
Chemie
- Intenzivně zopakované SŠ učivo chemie (obecná, anorganická a organická chemie, biochemie, chemické výpočty)
- Schopnost propojovat jednotlivá chemická témata mezi sebou a s biologií i genetikou (v rozsahu požadovaném na lékařské fakulty v ČR)
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů chemie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na 2. a 3. LF
Biologie
- Intenzivně zopakované SŠ učivo biologie (buňka, patogenní organismy, tkáně, organologie, genetika, ekologie, rostliny)
- Schopnost propojovat jednotlivá biologická témata mezi sebou
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů biologie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na LF
Fyzika
- Přesná znalost fyzikálních zákonů na úrovni střední školy, a to v matematickém (kvantitativním = rovnice) i fyzikálním (kvalitativním) znění
- Schopnost vytvořit matematickou rovnici z výchozího fyzikálního principu
- Schopnost vyřešit získanou matematickou rovnici
- Schopnost interpretovat získaný výsledek a jeho následná identifikace s výsledky ve vzorových testech LF (typicky převody jednotek apod.)
Chemie
- Intenzivně zopakované SŠ učivo chemie (obecná, anorganická a organická chemie, biochemie, chemické výpočty)
- Schopnost propojovat jednotlivá chemická témata mezi sebou a s biologií i genetikou (v rozsahu požadovaném na lékařské fakulty v ČR)
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů chemie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na 2. a 3. LF
- Intenzivně zopakované SŠ učivo biologie (buňka, patogenní organismy, tkáně, organologie, genetika, ekologie, rostliny)
- Schopnost propojovat jednotlivá biologická témata mezi sebou
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů biologie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na LF
- Přesná znalost fyzikálních zákonů na úrovni střední školy, a to v matematickém (kvantitativním = rovnice) i fyzikálním (kvalitativním) znění
- Schopnost vytvořit matematickou rovnici z výchozího fyzikálního principu
- Schopnost vyřešit získanou matematickou rovnici
- Schopnost interpretovat získaný výsledek a jeho následná identifikace s výsledky ve vzorových testech LF (typicky převody jednotek apod.)
Biologie
- Intenzivně zopakované SŠ učivo chemie (obecná, anorganická a organická chemie, biochemie, chemické výpočty)
- Schopnost propojovat jednotlivá chemická témata mezi sebou a s biologií i genetikou (v rozsahu požadovaném na lékařské fakulty v ČR)
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů chemie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na 2. a 3. LF
- Intenzivně zopakované SŠ učivo biologie (buňka, patogenní organismy, tkáně, organologie, genetika, ekologie, rostliny)
- Schopnost propojovat jednotlivá biologická témata mezi sebou
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů biologie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na LF
- Přesná znalost fyzikálních zákonů na úrovni střední školy, a to v matematickém (kvantitativním = rovnice) i fyzikálním (kvalitativním) znění
- Schopnost vytvořit matematickou rovnici z výchozího fyzikálního principu
- Schopnost vyřešit získanou matematickou rovnici
- Schopnost interpretovat získaný výsledek a jeho následná identifikace s výsledky ve vzorových testech LF (typicky převody jednotek apod.)
Fyzika
- Intenzivně zopakované SŠ učivo chemie (obecná, anorganická a organická chemie, biochemie, chemické výpočty)
- Schopnost propojovat jednotlivá chemická témata mezi sebou a s biologií i genetikou (v rozsahu požadovaném na lékařské fakulty v ČR)
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů chemie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na 2. a 3. LF
- Intenzivně zopakované SŠ učivo biologie (buňka, patogenní organismy, tkáně, organologie, genetika, ekologie, rostliny)
- Schopnost propojovat jednotlivá biologická témata mezi sebou
- Dovednost v řešení jednotlivých typů testů biologie na lékařské fakulty
- Znalost požadavků jednotlivých lékařských fakult
- Schopnost uspět u pohovoru na LF
- Přesná znalost fyzikálních zákonů na úrovni střední školy, a to v matematickém (kvantitativním = rovnice) i fyzikálním (kvalitativním) znění
- Schopnost vytvořit matematickou rovnici z výchozího fyzikálního principu
- Schopnost vyřešit získanou matematickou rovnici
- Schopnost interpretovat získaný výsledek a jeho následná identifikace s výsledky ve vzorových testech LF (typicky převody jednotek apod.)
Po skončení kurzu
Každý student, který splní minimální docházku 75%, od nás obdrží certifikát o úspěšném absolvování. Co vás čeká po absolvování kurzu od Tutoru, už záleží na vás samotných. My víme jen to, že až 96 procent našich absolventů zahájí studium na konkrétní vysoké škole, na kterou se chtěli dostat.
