Vše o nákupu

Naše adresa a fakturační údaje:

Tutor, s.r.o.
Na Florenci 1270/31, Nové Město, 110 00 Praha 1
korespondenční adresa: Křižíkova 237/36a, 186 00 Praha 8

IČ: 05533473
DIČ: CZ05533473
ČÚ: 7205762/0800
Společnost zapsána v obchodním rejstříku dne 10.11.2016 vedené Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 265282.

Fakturační a doručovací adresy společností skupiny EDUA Group

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Naše obchodní podmínky

E-learning
Jazyková škola
Pomaturitní studium jazykové
Koorzy.cz
Přípravné kurzy
Přípravné kurzy – denní
Přípravné kurzy – intenzivní
Přípravné kurzy – jednoleté
Přípravné kurzy na střední školy a gymnázia
Přípravné kurzy na státní maturitu

Některé specifické kurzy mohou mít vlastní obchodní podmínky. Odkaz na ně je v jejich popisu.

Akceptujeme tyto typy plateb

  • Hotovost – na zákaznických centrech
  • Platební karty – Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro – na zákaznických centrech a online
  • Poukázky Sodexo – Flexi Pass, Smart Pass, Dárkový Pass, Fokus Pass
  • Poukázky Cheque Dejeuner – UNIŠEK, UNIŠEK+
  • Poukázky Edenred – Ticket Multi, Ticket Academia, Ticket Benefits Card, Ticket Compliments

Reklamační řád

Obecná ustanovení

Společnost Tutor s.r.o., IČ: 05533473 (dále jen dodavatel), která poskytuje služby v oblasti jazykového vzdělávání, profesního vzdělávání a přípravy na vysoké školy, vydává v návaznosti na zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, tento reklamační řád.

Rozsah a podmínky reklamace/stížnosti

Zákazník má právo podat dodavateli reklamaci/stížnost pro všechny veřejné kurzy na:

  • Způsob výuky lektora
  • Metodický obsah kurzu
  • Organizace kurzu

Reklamaci/stížnost uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace/stížnosti, a to na adresu Tutor s.r.o., Karlínské náměstí 8, 186 00 Praha 8 nebo e-mailem na tozvladneme@tutor.cz.

Písemná reklamace/stížnost musí obsahovat:

  • Jméno a příjmení zákazníka
  • Adresu zákazníka
  • Číslo objednávky (variabilní symbol uvedený v pokynech k platbě)
  • Popis předmětu reklamace/stížnosti

Nebude-li zaslaná písemnost zákazníka dodavateli obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání reklamace/stížnosti, nebude tato písemnost kvalifikována jako reklamace/stížnost.

Způsob a lhůty vyřízení reklamace/stížnosti

Dodavatel je povinen reklamaci/stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení reklamace/stížnosti od zákazníka, pokud se dodavatel se zákazníkem nedohodli na delší lhůtě. Dnem obdržení se rozumí datum, kdy byla reklamace/stížnost doručena na zákaznické centrum společnosti Tutor s.r.o.

Způsob řešení reklamace/stížnosti na:

Způsob výuky lektora

  • Pracovník zákaznického centra reklamaci/stížnost zaeviduje a informuje kompetentní osobu pro řešení reklamací/stížností na způsob výuky lektora daného typu kurzů (jazykový, přípravný na VŠ, profesní)
  • Kompetentní osoba prověří předmět reklamace/stížnosti v daném kurzu (např. odborná observace kurzu, pohovor s lektorem apod.), a pokud uzná reklamaci/stížnost za relevantní, zajistí adekvátní nápravu, např. proškolení lektora, případně jeho výměnu
  • V případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany dodavatele, kterou určí vedoucí zákaznického centra

Metodický obsah kurzu

  • Pracovník zákaznického centra reklamaci/stížnost zaeviduje a informuje kompetentní osobu pro řešení reklamací/stížností na metodický obsah daného typu kurzů (jazykový, přípravný na VŠ, profesní)
  • Kompetentní osoba reklamaci/stížnost posoudí porovnáním metodického obsahu kurzu podle druhu kurzu s:
  1. Jazykové kurzy – učebnicí vybranou pro výuku v daném kurzu, přičemž v popisku každého kurzu je tato učebnice předem uvedená
  2. Přípravné kurzy na přijímací zkoušky – veřejně dostupnými informacemi o obsahu daných přijímacích zkoušek
  3. Profesní semináře – osnovou kurzu uvedenou v popisku daného kurzu
  • Pokud na základě tohoto srovnání kompetentní osoba uzná reklamaci/stížnost za relevantní, upraví metodický obsah kurzu tak, aby odpovídal výše uvedenému dle druhu kurzu
  • V případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany dodavatele, kterou určí vedoucí zákaznického centra

Organizace kurzu

  • Pracovník zákaznického centra reklamaci/stížnost zaeviduje a informuje kompetentní osobu pro řešení reklamací/stížností na organizaci daného typu kurzů (jazykový, přípravný na VŠ, profesní)
  • Kompetentní osoba reklamaci posoudí porovnáním s původním rozvržením kurzu a obchodními podmínkami, ve kterých jsou uvedené konkrétní podmínky pro změnu v kurzech (obchodní podmínky jsou uvedeny na internetových stránkách společnosti Tutor s.r.o. www.tutor.cz, a to pod odkazem v popisku daného kurzu, a zároveň v e-mailové korespondenci, kterou zákazník obdrží do 24 hodin od rezervace kurzu)
  • Pokud kompetentní osoba uzná reklamaci/stížnost za relevantní, navrhne tato osoba ve spolupráci s vedoucím zákaznického centra adekvátní kompenzaci zákazníkovi za daný kurz
  • V případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany dodavatele, kterou určí vedoucí zákaznického centra

Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný od 15. 12. 2008 a platí za upřesnění obchodních podmínek společnosti Tutor s.r.o. (obchodní podmínky jsou uvedeny na internetových stránkách společnosti Tutor s.r.o. www.tutor.cz, a to pod odkazem v popisku daného kurzu, a zároveň v e-mailové korespondenci, kterou zákazník obdrží do 24 hodin od rezervace kurzu).

Prohlášení o ochraně osobních údajů

Registrace údajů

Při Vaší registraci dochází k uchovávání Vašich osobních údajů z důvodu zjednodušení Vašeho přístupu do systému, díky kterému získáváte slevy na další produkty. Při opakované návštěvě tak zadáte pouze uživatelské jméno a heslo a nemusíte již znovu vyplňovat Vaše osobní údaje. Systém poté automaticky generuje slevy, které Vám náleží.

Ochrana osobních údajů

Na ochranu osobních údajů klade společnost Tutor maximální důraz. Informace o registrovaných uživatelích jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů, č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Data jsou zabezpečena proti odcizení a zneužití. Údaje slouží pouze pro vnitřní potřebu společnosti Tutor a nejsou poskytovány 3. osobám.

Změna a vymazání údajů

Registrovaný uživatel má právo požádat o vymazání z registru, toto vymazání můžete provést zasláním e-mailu s heslem „Prosím o vymazání e-mailové adresy xxx@yyy.cz z Vaší databáze.“ E-mail zašlete na tozvladneme@tutor.cz.

Pokud chcete změnit své osobní údaje, přihlaste se do systému a upravte svůj profil.

Pokud máte jakékoli další dotazy, obraťte se, prosím, na nás tozvladneme@tutor.cz.

 

Cookies

Affilate program

 

Zdroje fotografií: vlastní archiv, Dreamstine, Shutterstock